Enkele leden van kanovereniging Oisterwijk zijn naast fanatieke????kano????rs ook fanatieke geocachers. Soms is daar zelfs een kano voor nodig en dan wordt het voor hen natuurlijk pas echt interessant.

Zo kwam er begin januari een nieuwe cache online, die in de vijver bij het provinciehuis in Den Bosch ligt.???? Hij ligt verstopt bij een kunstwerk dat ??????A????da?????? heet en dat midden in die vijver staat. De cache is dus alleen te bereiken als er ijs ligt of met een bootje. Normaal vind er een ware goudjacht plaats als er een nieuwe cache online komt, maar vanwege de kou bleef iedereen veilig binnen zitten. Op vrijdag 28 januari besloten Anke en Maartje om de cache per kano te benaderen en zo de First To Find te scoren. Dat het buiten -2 graden celcius was en dat de vijver midden aan het provinciehuis ligt zodat iedereen ons dus kon zien, moest geen probleem zijn. Dus zo liepen wij midden in de lunchpauze van vele ambtenaren met een gifgroene kano op onze nek richting de vijver en heeft Maartje een rondje door de vijver gemaakt om de cache te loggen. Met als resultaat natuurlijk de FTF!

meer informatie over geocaching en meer foto????s