Vorig jaar besloot de gemeenteraad dat in 2015 zwembad 'de Leye' zou moeten sluiten. Nu is er een petitie gestart waarmee geprobeerd word dat te voorkomen. Wij willen iedereen oproepen deze petitie te tekenen.

Voor veel zwemmers, ouders en een aantal verenigingen is zwembad 'de Leye' erg belangrijk. Ook voor de kano vereniging is het zwembad in Oisterwijk van belang, wij trainen in de winter in het zwembad.???? Sluiting zou betekenen dat wij voor die trainingen moeten uitwijken naar een zwembad in een andere gemeente. Vanwege de korting die Oisterwijkse verenigingen ontvangen op de huur van het zwembad zal in een ander zwembad trainen waarschijnlijk veel duurder zijn. Dit is voor de vereniging mogelijk niet meer te betalen...

Met de sluiting van zwembad 'de Leye' denk de gemeente een structurele bezuiniging van ?????? 600.000,-- te realiseren.

Teken de petitie hier!

Voor meer informatie zie ook: Het artikel op bd.nl of op Oisterwijknieuws.nl