Wat doen we?

De vereniging is actief binnen de verschillen de takken van de kanosport. We trainen op vrijdag avond op het Staalbergven in Oisterwijk. In de zomer gaan veel leden op vakantie naar Frankrijk, Italie of Slovienie om te varen op wildwater Wildwater. Tijdens de trainingen komen technieken terug die voortkomen uit Kanopolo, Slalom en Freestyle. Maar natuurlijk wordt er ook regelmatig op Vlakwater gevaren. De vereniging geeft je niet alleen de gelegenheid om goed te leren varen, maar begeleidt je ook op het terrein van veiligheid!

Iedere vrijdag avond is vanaf 19:00 uur het verenigingsgebouw geopend. Het is niet nodig een eigen kano te bezitten aangezien de vereniging beschikt over een voldoende aantal clubboten. Kom eens langs...

Trainingen

Wij trainen op vrijdagavond 20:00 en op dit moment hebben we trainingen voor Volwassenen en Jeugd

Wil je lid worden kijk dan hier voor informatie over het Lidmaatschap

Waar zitten we?

Kanovereniging Oisterwijk, heeft haar thuis in het water- en bosrijke Oisterwijk, vlakbij Tilburg.

alt

De vereniging beschikt over een eigen verenigingsgebouw op een prima locatie op het terrein van openluchtzwembad 'het Staalbergven'. Zo hebben we de beschikking over 2 chloorbaden en een groot ven waarop we onze slalombaan en kanopolo veld hebben. Er is tevens voldoende ruimte om onze kano's te stallen.

Om de veiligheid van leden te waarborgen hanteert de vereniging Gedragsregels begeleiders en trainers

alt