Op dit moment is er geen speciale training voor jeugd. Onze jeugdleden trainen samen met de volwassenen, onze trainer houd speciaal rekening met de jeugdleden.

Als we voldoende jeugdleden hebben starten we weer een speciale jeugd training. Hier worden de basis vaardigheden van het kanoën aangeleerd onder begeleiding van een ervaren trainer. Hierin zullen de diverse disciplines van de kanosport worden behandeld. Maar is er ook ruimte voor een hoop lol en spel.

Een keer vrijblijvend proef varen is altijd mogelijk. Weet je het dan nog niet zeker kom gerust nog een keer kijken. (ook voor ouders). Laat het wel vooraf even weten wanneer je komt. Dat kan het beste per email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij hanteren geen strikte leeftijdgrens omdat de grote van een kind belangrijk is om te beginnen met kanoen. Meestal kunnen kinderen goed beginnen met kanoën vanaf 10 jaar.