Lid worden?

Natuurlijk is het mogelijk om lid te worden. Als beginner starten met de kano sport of voor de meer gevorderde kanoer werken aan de techniek. Voor volwassenen en jeugd hebben we aparte trainingen. Van April tot eind Oktober word er wekelijks, uitgezonderd de vakantie periode, op vrijdagavond training gegeven onder begeleiding van een ervaren trainer.

In de winter gaan we door. De groep is dan meestal wat kleiner maar zolang het weer het toelaat word er iedere vrijdagavond gevaren. Ook worden er  iedere winter worden er ongeveer 5 trainingsmomenten georganiseerd binnen in zwembad Den Donk. Lekker warm water helpt dan om bijv. te leren eskimoteren.

Hiernaast worden er zijn er heel het jaar door diverse activiteiten voor leden. Van een dag brandingvaren aan zee tot een wildwatervakantie in Frankrijk.

Naast de trainingen kan in overleg op andere dagen buiten openingstijden geoefend worden op het Staalbergven Dit in overleg met het bestuur en altijd met aanwezigheid van een gekwalificeerd lid.

Download het inschrijfformulier

Een keer vrijblijvend proef varen is altijd mogelijk. Weet je het dan nog niet zeker kom gerust nog een keer kijken.

Tarieven 2023

• Lidmaatschap 18+ per jaar: € 125,00
  • Jeugdlidmaatschap per jaar: € 83,00 (inclusief botenhuur)
  • Botenhuur 18+ (< 3 jaar lid): € 20,00 (per jaar) zie uitleg
  • Botenhuur 18+ (> 3 jaar lid): € 30,00 (per jaar)zie uitleg
  • Stalling prive boot 1e: € 20,00 (per jaar) zie uitleg
  • Stalling prive boot: v.a. 2e € 30,00 (per boot / per jaar) zie uitleg

Lidmaatschap en botenhuur of stallinghuur

Voor de kanosport heb je natuurlijk een kano nodig. Natuurlijk heb je niet meteen je eigen kano, daarom heeft de vereniging een groot aantel verenigingsboten. Ben je lid en je hebt geen boot huur je deze van de vereniging voor een laag bedrag per jaar. Je kunt dan een kano gebruiken tijdens de trainingen en andere vereniging activiteiten.

Voor jeugdleden kan dat altijd voor hetzelfde bedrag (zie bovenstaande). Van volwassenen verwachten we eigenlijk dat deze na een tijd een eigen boot kopen. De eerste 2 jaar is de boothuur voor volwassenen het bovenstaande bedrag, Na twee jaar word dit verhoogt naar € 30,-- per jaar, nog steeds heel voordelig.

Een eigen boot past veel beter bij je eigen wensen, en kan staat altijd goed afgesteld voor jouw lichaam. Volwassenen die serieus aan de slag gaan kopen meestal binnen 2 jaar een eigen kano is onze ervaring.

Stalling:

Het iedere keer meenemen en het thuis stallen van een kano kan lastig zijn, daarom bied de vereniging een mogelijkheid aan om je boot te stallen. Voor het bovenstaande bedrag kun je jouw eigen boot een heel jaar lang stallen bij de verenging. Wel ben je zelf verantwoordelijk voor het verzekeren van je boot tegen brand, diefstal, enz. Er zal zo eerlijk mogelijk omgegaan worden met de verdeling van de stallingsruimte.